Hogyan születnek a jó POS displayek?

A point-of-sale displayek nagyon népszerű eszközök a reklámiparban. Bármilyen termék értékesítésében nagy segítség lehet egy, egy boltban kihelyezett display, hiszen növeli az eladások számát, jövedelmezővé teszi a vállalkozást. Ahhoz azonban, hogy tényleg hatékonyan működjön, érdemes a következő tanácsokat betartani:

1) Legyen merész, hogy oda vonzza a tekinteteket!
A fényes felület, a merész forma vonzza majd az ügyfeleket. Használjon nagy, impozáns betűtípusokat, melyek illenek a reklámozott termékhez, illetve márkához. Játsszon a világítással, és emelje ki vele a legfontosabb részleteket! Nézze meg a versenytársakat, és győződjön meg róla, hogy az Ön állványa kitűnik a többi közül!

Ha nyitott a formabontó ötletekre, és egy igazán egyedi POS displayt szeretne termékei promóciójához, kattintson ide!

pos

2) Tegyen ígéretet vásárlóinak!
Ha már megálltak megnézni a különleges displayt, akkor már csak a vásárlási vágyat kell bennük fokozni. Hogyan? Gyűjtsön össze néhány előnyös tulajdonságot a termékről, és kerüljön fel ez is az állványra. Ezt megspékelheti még olyan buzdító szavakkal, mint: “Erről le ne maradjon!” vagy “Vásároljon most!”, vagy egy akció keretein belül: “Egyet fizet, kettőt kap!”.

3) Adjon termékéhez plusz értéket!
A már említett (Egyet fizet kettőt kap!) akció helyett úgy is az állványhoz csalogathatja a vevőket, ha például az oldalára felhelyez letéphető kuponokat. Ezzel még a legbizonytalanabb vevőket is megfoghatja, illetve az állandó vásárlóinak is kedveskedhet.
pos2

4) Mutassa be, hogyan kell a terméket használni!
Ha egy teljesen új terméket szeretne értékesíteni, nincs könnyű dolga, hiszen előfordulhat, hogy a vásárló azt sem tudja, mire vagy hogyan kell azt használni. Egy POS display ekkor is sokat segíthet, hiszen elhelyezhető rajta egy folyamatábra, vagy akár egy monitor, amin ezt szemléltetni tudja. Ezen kívül már csak az előnyösebb, ha húsvéremberekkel mutatja ezt be az áruházban (természetesen ha van rá lehetősége).

5) Játsszon a vásárlóival!
Egy érintőképernyő segítségével nem csak bemutatót, vagy reklámot mutathat a vásárlóknak, hanem interaktív játékokat is szervezhet nekik, különböző nyereményekért cserébe.
pos3

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.